Конкурентоспроможність підприємств туристичної сфери


  • Н. В. Яровая Oдеський національний морський університет
  • О. В. Воркунова Oдеський національний морський університет
  • Н. С. Степанова Oдеський національний морський університет
Ключові слова: Ключові слова: туристична послуга, туристичний продукт, конкурентоспроможність туристичної послуги, туристична сфера, туристична галузь і бізнес.

Анотація

У статті розглядається роль туристичної сфери як прогресивної галузі народного господарства. Увага приділяється вивченню факторів розвитку туризму і обґрунтування їх пріоритетності з точки зору значення в розвитку національної економіки, зростання ролі держави як туристичної дестинації на світовій арені.


Переглядів анотації: 76
Завантажень PDF: 114
Опубліковано
2017-05-29