Конкурентоспроможність підприємств туристичної сфери
Ключові слова:
Ключові слова: туристична послуга, туристичний продукт, конкурентоспроможність туристичної послуги, туристична сфера, туристична галузь і бізнес.
Анотація
У статті розглядається роль туристичної сфери як прогресивної галузі народного господарства. Увага приділяється вивченню факторів розвитку туризму і обґрунтування їх пріоритетності з точки зору значення в розвитку національної економіки, зростання ролі держави як туристичної дестинації на світовій арені.
Переглядів анотації: 76 Завантажень PDF: 114
Опубліковано
2017-05-29
Як цитувати
Яровая, Н. В., Воркунова, О. В., & Степанова, Н. С. (2017). Конкурентоспроможність підприємств туристичної сфери. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (3 (60), 85-102. Retrieved із https://www.daemmt.odesa.ua/index.php/daemmt/article/view/142
Розділ
Articles