Педагогічна складова інформатизації навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців

  • Н. В. Ярова Одеський національний морський університет
  • О. В. Воркунова Одеський національний морський університет
  • Т. О. Коробко Одеський національний морський університет
Ключові слова: дидактика, психолого-педагогічні аспекти, викладання у вищих школах, комп’ютерні технології, мультимедійні системи, дистанційне навчання, інтернет-технології.

Анотація

У статті розглянуто основні проблеми інформатизації, вирішення яких спрямовано на підвищення ефективності викладання у вищих школах. Нові інформаційні технології навчання, у тому числі і комп’ютерні технології навчання, передбачають розробку та застосування різних видів навчаючих і контролюючих програм, їх поєднання із звичайними способами та засобами навчання, при якому проявляється також ефект інтеграції, тобто використання технології дистанційного навчання, що побудовані на використанні Інтернет-технологій.

Посилання

1. Андрианова Г.А. Организация творческой деятельности учащихся в дистанционном обучении: Диссертация кандидата педагогических наук: 13.00.01 / Г.А. Андрианова. – М., 2000. – 212 c. 2. Аксьонова О.В. Методика викладання економіки: Навч. посібник / О.В. Аксьонова. – К.: КНЕУ, 1998. – 280 с. 3. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія: Підручник / А.М. Алексюк. – К.: Либідь. 1998. – 560 с. 4. Бахтина О.И. Технические возможности компьютера в процессе обучения / О.И. Бахтина // Вопросы обучения и воситания. – 1996. – № 11. – С. 306. 5. Бєляєва О.М. Концепція інтенсивного навчання // Українська мова і література в школі. – 1991. – № 6. – С.151.
6. Добродеев И.Б. Педагогическое сопровождение процесса дистанционного сопровождения студентов вуза: Диссертация кандидата педагогических наук: 13.00.01 / И.Б. Добродеев. – Шуя, 2006. – 180 c. 7. Загвязинский В.Н. Методология и методика дидактического исследования / В.Н. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1982. – 160 с. 8. Кизима Р.А. Методика визначення ефективності нових технологій навчання / Р.А. Кизима // Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України: Зб. – Одесса, 2001. – С. 123-125. 9. Мархель И.И. Дидактические средства в условиях компьютеризации обучения / И.И. Мархель // Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України: Зб. – Одесса, 1996. – С. 75-82. 10. Мархель И.И. Компьтерные технологии обучения: проблемы и перспективы развития / И.И. Мархель // Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України: Зб. – Одесса, 2001. – С. 3-7. 11. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник / В.М. Нагаєв. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с. 12. Словник педагогічних термінів. – К., 1993. – 183 с. 13. Таргонская В.В. Новые компьютерные технологи в образовании: мультимедийный сетевой обучающий комплекс HiClass II / В.В. Таргонская // Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України: Зб. – Одесса, 2001. – С. 111-118. 14. Теклюк В.Я. психолінгвістичні основи методу спостереження над мовою / В.Я. Теклюк // Українська мова і література в школі. – 1991. – № 12. – С.61.15. Шишук А.Ф. Використання динамічних таблиць для активізації розумової діяльності учнів / А.Ф. Шишук // Українська мова і література в школі. – 1997. – № 4. – С.51.
Опубліковано
2014-10-30
Як цитувати
Ярова, Н. В., Воркунова, О. В., & Коробко, Т. О. (2014). Педагогічна складова інформатизації навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (3(48), 195-209. вилучено із https://www.daemmt.odesa.ua/index.php/daemmt/article/view/168