Бізнес-структури для підприємства морського транспорту

  • M. Matviienko Одеський національний морський Університет
Ключові слова: Ключові слова: методологія, організаційна структура, структура бізнесу, морський транспорт, юзабіліті.

Анотація

Дослідження, представлені в цій статті, спрямовані на розробку методології побудови організаційних структур підприємств морського транспорту та виявлення організаційних структур за допомогою певної методології. Мета полягає в тому, щоб зробити схематичне порівняння різних організаційних структур морських транспортних послуг та проаналізувати роль організаційної структури у зв'язку з зручністю використання морського транспорту. З огляду на різні методології бізнес-моделювання, методологія, використана в даному документі, базується на UML (Unified Modeling Language), оскільки це потужний аналітичний метод для створення діаграм з різних джерел даних та інформації. З даних та інформації, зібраної з літератури, як перша спроба, створюються загальні діаграми, що дозволяють відобразити еволюцію бізнес-структури морських транспортних організацій від однієї з досить простих форм до іншої, що представляє типове сучасне транспортне підприємство. Створено декілька діаграм для представлення різних складних організаційних структур транспорту з фокусом, встановленим з точки зору користувачів. Метод, заснований на UML, дозволяє просте і зрозуміло схематичне порівняння різних організаційних структур з великою мірою гнучкості. Це дозволяє успішно зобразити еволюцію організаційної структури. Структури, орієнтовані на користувача, та їх порівняння підкреслюють, що організаційна структура, особливо при наявності сис-темного інтегратора з точки зору користувачів, має сильний вплив на юзабіліті.

Посилання

1. Vuchic, V. (1999). Transportation for Livable Cities, Center for Urban Policy Research, New Brunswick.
2. Gagatsi E., Giannopoulos G., Aifantopoulou G., Charalampous G. (2016). Stakeholders-based multi-criteria policy analysis in maritime transport: from theory to practice, Greece.
3. Peng Peng, Yu Yang, Feng Lu, Shifen Cheng, Naixia Mou, Ren Yang. (2013). Modelling the competitiveness of the ports along the Maritime Silk Road with big data, International Journal of Production Economics, 2013.
4. Wayne K. Talley. (2014). Maritime transport chains: carrier, port and shipper choice effects, International Journal of Production Economics, 2014.
5. Kaiser W. (2008). Wiener Schienennahverkehr: Strassenbahn, Stadtbahn, U-Bahn, GeraMond Verlag, Munich.
6. D. van de Velde. (1999). Organizational forms and entrepreneurship in public transport part 1: classifying organizational forms, Transport Policy 6, 147-157.
7. Haga M. (2011). Object-oriented analysis for business modeling, Nikkan Kogyo Shimbun-sha, Tokyo.
8. Hellriegel J.W., Slocum D. (1989). Management, Addison-Wesley, 1989.
9. CHESS/NIATx University of Wisconsin-Madison, Swim lane (or crossfunctional) diagrams (n.d.). URL https://www.niatx.net/PDF/ PIToolbox/ swimlane.pdf
10. Noran O.S. (2000). Business modelling: Uml vs. idef.
11. Korthaus A. (1998). Using uml for business object based systems modeling, in: M. Schader, A. Korthaus (Eds.), The Unified Modeling Language, Physica-Verlag HD, book section 15, pp. 220–237. doi:10.1007/978-3-64248673-9 15. URL http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-48673-9 15
Опубліковано
2018-12-18
Як цитувати
Matviienko, M. (2018). Бізнес-структури для підприємства морського транспорту. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (4(65), 14-25. https://doi.org/10.31375/2226-1915-2018-4-14-25