Організаційні аспекти ефективної міжнародної туристичної діяльності
Анотація
У статті проаналізовано організацію міжнародної туристичної діяльності й тенденції її розвитку в Україні та світі. Встановлено ,що міжнародна туристична діяльність є одним з найприбутковіших видів бізнесу у світі. Цей сектор останнім часом стає дедалі важливішим у структурі національних економік, і розвивається дуже швидкими темпами, в країнах що надають розвитку рекреації та туризму пріоритетного значення, ця сфера послуг зростає набагато швидше і є одним з найважливіших наповнювачів державної скарбниці, але все ще перебуває у стадії активного росту і його потенціал є значно більший, ніж наявний.
Розглянуто особливості використання інноваційних сервісів у діяльності суб’єктів туристичного бізнесу. Розглянута сутність, зміст і показники конкурентоспроможності міжнародної туристичної діяльності,виявлена недостатня розробленість зазначеного поняття, зокрема через відсутність розуміння тих потреб, які виникають у споживача туристичного продукту, обґрунтовано створення нормативної і методичної бази організаційного й економічного забезпечення організації міжнародної туристичної діяльності
Посилання
2. Великочий В. С., Дутчак О. І., Шикеринець В.В. Міжнародний туризм. Навчальний посібник. Івано Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2015. 254 с.
3. Галасюк С. С., Нездоймінов С.Г. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2013. 178 с.
4. Григорашова С. С. Тенденції та стан розвитку міжнародного туризму. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/SocGum/Vchtei/(2011)4/NV-(2011)-V4_40.pdf
5. Горб К. М., Волох В.В., Небаба Н.О. Міжнародний туризм: еволюція і тенденції розвитку // Східна Європа: Економіка, бізнес та управління, 2018. Випуск 6 (17). URL: http://www.easterneurope- ebm.in.ua/journal/17_2018/06.pdf
6. Грачевська Т. О., Калініна С. Ю. Міжнародний туризм як фактор зміцнення відносин між Україною та країнами ЄС // Грані, 2015. № 6. С. 163-169.
7. Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг. Монографія. ернопіль, ТНЕУ, 2011. 394 с.
8. Шикіна О. В. Індекс туристичної конкурентоспроможності як показник туристичного потенціалу України // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки: наук. журн. 2017. М2 (т.2). С. 275-279.
9. Любохинець Л.С., Любіна Ю.С. Міжнародний туризм в Україні: сутність, стан, перспективи розвитку // Сучасні тенденції в економіці та управлінні : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 17листопада 2018 року). У 2-х частинах. Східноукраїнський інститут економіки та управління. Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2018. C. 93-96
10. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг. К.: Альтерпрес, 2002. 436 с. URL: http://tourlib.net/ books_ukr/lubiceva_rtp13.html
11. Пандемія COVID-19 та її наслідки у сфері туризму. Оновлення до документу «Дорожня карта конкурентоспроможного розвитку сфери туризму в Україні». Hoteland Destination Consulting. 2020. URL: http://www.ntoukraine.org/assets/files/EBRD-COVID19-Report-UKR.pdf (дата звернення 30.011.2021).
12. Панченко Ю. В., Лугінін О. Є., Фомішин С. В.. Менеджмент внутрішнього і міжнародного туризму: Навчальний посібник. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2013. 342 с.
13. Рега М. В. Туристичний бізнес в економічному просторі України// Теоретичні та прикладні питання економіки. 2009. № 19. С. 299–303.
14. Семенов В.Ф., Набієва А.I. Основні схеми і напрями регулювання сфери рекреації і туризму в країнах ЄС // Економічний аналіз, Тернопіль, ТНЕУ. Том 27, № 4, 2017. С. 83-90.
15. Семенов В.Ф., Шин С.Л. Досвід відновлення круїзного туризму в країнах, де пройшла перша хвиля пандемії // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Вип. №2 (75). Одеса: ОНМУ, (2021). С. 121 – 129.
REFERENCES
1. Bondarenko, N.G. & Dugienko, N. O. (2020). Vpliv pandemії COVID-19 na mіzhnarodnij turizm. [Impact of the COVID-19 pandemic on international tourism]. Skhіdna Єvropa: Ekonomіka,bіznes ta upravlіnnya – Eastern Europe: Economics, Business and Management. 3(26). Retrieve from: http://www.easterneurope- ebm.in.ua/journal/26_2020/3.pdf [in Ukraine]
2. Velikochii V.S, Dutchak O.I. & Shikerinets, V.V. (2015). Miznarodny turizm Navchalni posibnik [International tourism]. Ivano Frankivsk: Vidavec Kushnir G. M. 254 [in Ukraine]
3. Galasyuk, S.S. & Nedozmiynov, S.G. (2013). Organіzacіya turistichnih podorozhej ta ekskursіjnoї dіyal'nostі [Organization of tourist trips and excursions]. Navchalni posibnik. Kyiv: Center navchalni literature, 178 [in Ukraine]
4. Grigorashova S.S. (2011). Tendencіi ta stan rozvitku mіzhnarodnogo turizmu [Tendencies and state of development of international tourism]. Retrieve from: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchtei/2011_4/NV-2011-V4_40.pdf [in Ukraine]
5. Gorb, K.M., Volokh, V.V. & Nebaba N.O. (2018). Mіzhnarodnij turizm: evolyucіya і tendencії rozvitku [International tourism evolution and development trends]. Skhіdna Єvropa: Ekonomіka, bіznes ta upravlіnnya – Eastern Europe: Economics, Business and Management. Vipusk 6. Retrieve from: http: //www.easterneurope- ebm.in.ua/journal/(17_2018)/06.pdf [in Ukraine]
6. Grachevska, T.O. & Kalinina, S. (2015). Mіzhnarodnij turizm yak faktor zmіcnennya vіdnosin mіzh Ukrainoyu ta krainami ЄS [International tourism as a factor in strengthening relations between Ukraine and EU countries]. Grani. № 6, 163-169. [in Ukraine]
7. Zayachkovskaya, G.A. (2011). Marketing mіzhnarodnih turistichnih poslug [Marketing of international tourist services]: monograph. Т.: ТНЕУ, 394 [in Ukraine]
8. Shikina, O.V. (2017). Іndeks turistichnoi konkurentospromozhnostі yak pokaznik turistichnogo potencіalu Ukraini [Index of tourist competitiveness as an indicator of tourist potential of Ukraine]. Visnyk Khmelnytsky National Universitety. Seriya: Economic sciences: sciences. magazine – Bulletin of Khmelnytsky National University. Series: Economic Sciences. M2 (vol. 2), 275-279. [in Ukraine]
9. Lyubohinec, L.S. & Lyubina, Y.S. (2018). Mizhnarodnij turizm v Ukrayini: sutnist, stan, perspektivi rozvitku [International tourism in Ukraine, essence, perspectives of development]. Suchasni tendenciyi v ekonomici ta upravlinni: zbirnik materialiv V Mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi – Current trends in economics and management: Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference (Zaporozhye, November 17, 2018). East Ukrainian Institute of Economics and Management, 93-96.
10. Lyubitseva, О.О. (2002). Rinok turistichnih poslug [Market of tourist services]. K.: Alterpres, 436. Retrieve from: http://tourlib.net/ books_ukr / lubiceva_rtp13.htm, p. 385 [in Ukraine]
11. Pandemіya COVID-19 ta її naslіdki u sferі turizmu. (2020). Onovlennya do dokumentu «Dorozhnya karta konkurentospromozhnogo rozvitku sferi turizmu v Ukrainі».Hotel and Destination Consulting. [The COVID-19 pandemic and its implications for tourism. Update to the document "Roadmap for competitive development of tourism in Ukraine". Hotel and Destination Consulting].
Retrieve from http://www.ntoukraine.org/assets/files/EBRD-COVID19-Report-UKR.pdf (accessed 30.011.2021).
12. Panchenko, Y.V., Luginin, O.E. & Fomishin, S.V. (2013). Menedzhment vnutrіshn'ogo і mіzhnarodnogo turizmu [Management of domestic and international tourism]. Navchalni posibnik. Kherson: OLDI-PLUS, 342 [in Ukraine]
13. Rega, M.V. (2009). Turistichnij bіznes v ekonomіchnomu prostorі Ukraini [Tourist business in the economic space of Ukraine]. Teoretichnі ta prikladnі pitannya ekonomіki – Theoretical and applied issues of economics. № 19, 299–303 [in Ukraine]
14. Semenov, V.F. & Nabieva, А.I. (2017). Osnovnі skhemi і napryami regulyuvannya sferi rekreacіi і turizmu v krainah ЄS. [The main schemes and areas of regulation of recreation and tourism in the EU]. Ekonomіchnij analіz – Economic analysis. TNEU, Tom 27, № 4, 83-90. [in Ukraine]
15. Semenov, V.F. & Schin, S.L. (2021). Dоsvіd vіdnovlennia kruiznogo turizmu vkrainach, dе prоichla perscha chvilia pandemі [Experience in resuming cruise tourism in countries where the first wave of the pandemic took place]. Development of methods of management and entrepreneurship on transport. Zb.nauk. praz. Оdеsа: ОNMU, № 2(75) 121 – 129. [in Ukraine]
Переглядів анотації: 35 Завантажень PDF: 87

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.