Вплив кадрового маркетингу на імідж круїзної компанії
Анотація
У статті проаналізовано відносини між людськими ресурсами та маркетингом, що створює імідж круїзної кoмпаніі. Метою даного дослідження є показати, що розгляд та задоволення потреб внутрішніх клієнтів (співробітників) і зовнішніх (потенційних співробітників, клієнтів для товарів і послуг) будує позитивний імідж компанії як роботодавця і є частиною ідеї корпоративної соціальної відповідальності, яка дає компанії більше прибутку і велику конкурентоспроможність.
Посилання
2. Ильин А.И. Управление предприятием и персоналом. – СПб.: Питер, 2008. – 356 с.
3. Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии: Перевод с англ. – М.: Вильямс, 2005. – 456 с.
4. Решетникова И.И. Формирование и развитие дело- вого имиджа фирмы. – М.: Экономика, 2008. – 272 с.
5. Третьяк О.А. Маркетинг: новые ориентиры модели управления – М.: ИНФРА-М, 2005. – 384 с.
6. Федосеев В.Н. Управление маркетингом. – М.: Мартъ, 2006. – 278 с.
7. Шарков Ф.И. Основы теории коммуникации. – М.: Перспектива, 2006. – 248 с.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.