Оптимізація взаємодії підприємства сфери послуг і співробітника як його основного активу

  • Р. О. Пуме Одеський національний морський університет
Ключові слова: співробітник; актив; підприємство сфери послуг; максимізація прибутку; зарплата; ставка оплати праці

Анотація

Співробітник підприємства сфери послуг розглянутий як його основний актив. Визначена цінність співробітника для підприємства. Побудована економіко-математична модель, яка максимізує прибуток підприємства сфери послуг шляхом вибору оптимальної ставки оплати праці співробітника.

Посилання

1. Попов А.И. Экономическая теория: Учебник для вузов. − 4-е изд. / А.И. Попов. − СПб.: Питер, 2007. − 544 с. 2. Грачева М.В. Моделирование экономических процессов / М.В. Грачева, Л.Н. Фадеева, Ю.Н. Черемных. − М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. − 351 с. 3. Балашов А.П. Основы менеджмента: Учебное пособие / А.П. Балашов. − М.: Вузовский учебник, 2012. − 288 с. 4. Орлов А.И. Менеджмент / А.И. Орлов. − М.: Изумруд, 2003. − 298 с. 5. Баркалов С.А. Индивидуальные стратегии предложения труда: Теория и практика / С.А. Баркалов, Д.А. Новиков, С.С. Попов. − М.: ИПУ РАН, 2002. − 110 с. 6. Рощин С.Ю. Экономика труда / С.Ю. Рощин, Т.О. Разумова. − М.: ИНФРА-М, 2001. − 400 с. 7. Пуме Р.О. Максимизация прибыли предприятия путем изменения уровня заработной платы сотрудников и системы оплаты труда / Р.О. Пуме, М.А. Абгаш // Науковий вiсник Мiжнародного гуманiтарного унiверситету. Серія: «Економіка і менеджмент»: Зб.наук.праць. − Одеса: МГУ, 2015. − Вип.10. – С. 286-289.

References
1. Popov, A.I. (2007). Jekonomicheskaja teorija [Economic theory]. − Pb: Piter, 544 [in Russian]. 2. Gracheva, M.V., Fadeeva, L.N. & Cheremnyh Ju.N. (2005). Modelirovanie jekonomicheskih processov [Modeling of economic processes]. − M.: JuNITI-DANA, 351 [in Russian]. 3. Balashov, A.P. (2012). Osnovy menedzhmenta [Fundamentals of management]. − M.: Vuzovskij uchebnik, 288 p [in Russian].
4. Orlov, A.I. (2003) Menedzhment [Management]. − M.: Izumrud, 298 p. [in Russian]. 5. Barkalov, S.A., Novikov, D.A. & Popov S.S. (2002) Individual'nye strategii predlozhenija truda: Teorija i praktika [Individual labor supply strategies: Theory and practice]. − M.: IPU RAN, 110 [in Russian]. 6. Roshhin S.Ju.& Razumova T.O. (2001) Jekonomika truda [Labor economics]. − M.: INFRA-M, 400 [in Russian]. 7. Pume R.O. & Abgash M.A. (2015) Maksimizacija pribyli predprijatija putem izmenenija urovnja zarabotnoj platy sotrudnikov i sistemy oplaty truda [Maximizing the profit of an enterprise by changing the level of employees' salaries and the wage system]. Naukovij visnik Mizhnarodnogo gumanitarnogo universitetu. Seriia: «Ekonomika i menedzhment». – International Humanitarian University Herald. Economics and management, 10, 286-289 [in Russian].
Опубліковано
2017-12-30
Як цитувати
Пуме, Р. О. (2017). Оптимізація взаємодії підприємства сфери послуг і співробітника як його основного активу. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, (4(61), 67-76. вилучено із https://www.daemmt.odesa.ua/index.php/daemmt/article/view/178