Аналіз досвіду міжнародних студентів за допомогою автоетнографії
Анотація
Навчання за кордоном стає більш популярним з кожним роком. Однак досить часто люди, дотримуючись ідеального образу навчання за кордоном, повністю забувають про несподівані виклики, з якими вони можуть зіткнутися за кордоном і які можуть зробити величезний вплив на їхній досвід. Основна мета цього дослідження – надання інформації про аспекти, які повинні враховувати студенти під час поїздки на навчання до іншої країни.
Основним методом дослідження, який використовується для даної роботи, є автоетнографія – якісний дослідницький підхід, який автор використовує для опису свого власного досвіду в конкретному культурному контексті.
Використовуючи автоетнографію, у даній роботі порівнюється досвід автора як студента за обміном у Державному університеті Фейетвілл у Північній Кароліні, США та в якості стажера в Університеті Саскачевану, Канада. Більш того, огляд літератури та статистика використовуються, щоб забезпечити більш детальний контекст на тему міжнародної освіти. Відповідно до аналізу, який був наданий у статті, дослідження висвітлює сильні сторони та обмеження різних закладів вищої освіти у трьох
країнах та демонструє широту досвіду, який є частиною навчання в різних місцях на місцевому,
національному та міжнародному рівнях.
Посилання
Lipson, C. (2008). Succeeding as an International Student in the United States and Canada (1st ed.). Chicago: University of Chicago Press.
Averett, P., & Soper, D. (2011). Sometimes I Am Afraid: An Autoethnography of Resistance and Compliance. The Qualitative Report, 16(2), 358-376. Retrieved from https://nsuworks.nova.edu/tqr/vol16/iss2/3
Bochner, A.P., & Ellis, C. (1996). Talking over ethnography. In C. Ellis & A.P. Bochner (Eds.), Composing Ethnography: Alternative Forms of Qualitative Writing (p.13-45).Walnut Creek, CA: Alta Mira Press.
Richardson, Laurel. (2000). Evaluating Ethnography. Qualitative Inquiry - QUAL INQ. 6. 253-255. 10.1177/107780040000600207.
Richardson, L. (2000). My Left Hand: Socialization and the Interrupted Life. Qualitative Inquiry, 6(4), 467-473. doi: 10.1177/107780040000600403
Ricci, R. (2003). Autoethnographic verse: Nicky’s boy: A life in two worlds. The Qualitative Report, 8(4), 591-597. Retrieved from http://www.nova.edu/ssss/ QR/QR8-4/ricci.pdf
Austin, J. and Hickey, A. (2007). Autoethnography and Teacher Development. International Journal of Interdisciplinary Social Sciences, 2 (2). pp. 369-378.
Pavlenko, A. (2002). Narrative study: whose story is it anyway? TESOL Quarterly, 36, 213- 218.
Pavlenko, A. (2007). Autobiographic narratives as data in applied linguistics. Applied Linguistics, 28, 63-188.
Ellis, C. (2004). The ethnographic I: A methodological novel about autoethnography. Walnut Creek, CA: AltaMira Press.
Sale, J., & Thielke, S. (2018). Qualitative research is a fundamental scientific process. Journal Of Clinical Epidemiology, 102, 129-133. Doi: 10.1016/j.jclinepi. 2018.04.024
Méndez, M. (2013). Autoethnography as a research method: Advantages, limitations and criticisms. Colombian Applied Linguistics Journal, 15(2), 279. Doi: 10.14483/udistrital.jour.calj.2013.2.a09
Авторське право (c) 2020 V. Squires, O. Shakhova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.