Роль динамічної маршрутизації транспортних засобів в інформаційному забезпеченні бізнесу в контексті сучасного транспорту та логістики

  • George Malindretos Університет Харокопіо, Афіни, Греція https://orcid.org/0000-0001-5649-0860
  • Efstratios Ntounias Університет Харокопіо, Афіни, Греція
Ключові слова: Динамічна маршрутизація, цифрова трансформація, нові інноваційні технології, конкурентна перевага

Анотація

Метою цієї роботи є дослідження проблеми маршрутизації транспортних засобів (VRP) в рамках сучасного управління ланцюгом поставок і логістикою та нових вимог клієнтів. Фактом є те, що чим складніша проблема, тим вищий рівень складності та обчислювальна напруга необхідні для вирішення проблеми маршрутизації в експоненціальному ступені. Враховуючи це, сучасні підприємства повинні відповідати новим ринковим тенденціям, оскільки вони формуються сучасним життям, включаючи нові технології у свою бізнес-модель, що матиме вирішальний вплив на розвиток операційних моделей динамічної маршрутизації.

Таким чином, після вивчення альтернативних моделей задач маршрутизації транспортних засобів, категорій алгоритмів оптимізації та глибшого розгляду роботи систем управління автопарком, кінцевою метою цієї статті є пропозиція функціональної моделі динамічної маршрутизації для транспортних засобів, як невід’ємного елемента більш широкого цифрового "механізму" технологічно розвинених інформаційних систем.

Біографії авторів

George Malindretos, Університет Харокопіо, Афіни, Греція

Доцент

Efstratios Ntounias, Університет Харокопіо, Афіни, Греція

Магістр інформатики та телематики, науковий співробітник

Посилання

1. Konstantinidis, A., Pericleous, S. & Charalambous, C. (2014). Adaptive Evolutionary Algorithm for a Multi-Objective VRP. International Journal on Engineering Intelligent Systems. 22. 145-162.
2. Konstantakopoulos, G. D., Gayialis, S. P., &Kechagias, E. P. (2020). Vehicle routing problem and related algorithms for logistics distribution: a literature review and classification. Operational Research. https://doi.org/10.1007/s12351-020-00600-7
3. Cruz, M.A, Chávez Abelardo, Abelardo,R-L,. Rafael, R-L, Rivera-Lopez, R., Rivera-Lopez, Martinez, A.. Grid Platform Applied to the Vehicle Routing Problem with Time Windows for the Distribution of Products. In book: Logistics management and optimization through hybrid artificial intelligence systems. IGI Global
4. Haitao Xu, Pan, Pu & Feng Duan (2018). Dynamic Vehicle Routing Problems with Enhanced Ant Colony Optimization. Discrete Dynamics in Nature and Society 2018:1-13
5. Iwan, S., Kijewska, K. and Lemke, J., 2016. Analysis of parcel lockers’ efficiency as the last mile delivery solution–the results of the research in Poland. Transportation Research Procedia, 12, pp.644-655
6. Kanoh, H. & Hara, K. (2008), Hybrid genetic algorithm for dynamic mul tiobjective route planning with predicted trafic in a real-world road network, in Proceedings of the 10th annual conference on Genetic and evolutionary computation - GECCO 08, (New York, NY, USA), p. 657, ACM Press
7. Kim, G., Ong, Y. S., Heng, C. K., Tan, P. S., & Zhang, N. A. (2015). City Vehicle Routing Problem (City VRP): A Review. IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems, 16(4), 1654–1666. https://doi.org/10.1109/tits.2015.2395536
8. Morganti, E., Seidel, S., Blanquart, C., Dablanc, L. and Lenz, B. (2014). The Impact of E-commerce on Final Deliveries: Alternative Parcel Delivery Services in France and Germany. Transportation Research Procedia, 4, pp.178-190
9. Tran, Vi Ngoc-Nha , Djahel, S., Murphy, J. (2012), A comparative study of vehicles' routing algorithms for route planning in smart cities, Conference: 2012 First International Workshop on Vehicular Traffic Management for Smart Cities (VTM), doi: 10.1109/VTM.2012.6398701
Опубліковано
2022-10-10
Як цитувати
Malindretos, G., & Ntounias, E. (2022). Роль динамічної маршрутизації транспортних засобів в інформаційному забезпеченні бізнесу в контексті сучасного транспорту та логістики. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті, 3(80), 66-77. https://doi.org/10.31375/2226-1915-2022-3-66-77